top of page
mom bandw.png

....קצת על עצמי

מאז שאני זוכרת בבית תמיד היה פסנתר ואני תמיד נגנתי.

אפילו בגן חובה נגנתי היה פסנתר בגן וכשילדים אחרים ציירו או שחקו בחצר אני נגנתי.

 התחלתי ללמוד לנגן בפסנתר בכיתה ב׳.

באותה תקופה מפגשי הכתה נערכו בבתים שברובם היה פסנתר וממני תמיד בקשו לנגן.

בשלב מסוים כמעט כל הכיתה שלי הלכה ללמוד אצל רוזי מורת הילדות שלי.רובם עזבו ,אני נשארתי.

גיל ההתבגרות פגע מעט ברצינות הנגינה אבל תמיד נגנתי.

בסוף כיתה יא׳ החלטתי שמוסיקה ופסנתר אלה המקצועות שלי וילוו אותי בחיי.

פגשתי את יונתן זק לימים פרופסור יונתן זק שבזמן מועט הכין אותי למבחן ביצוע פסנתר באקדמיה למוסיקה באוניברסיטת תל אביב והכיר לי את המורה דבורה שהכינה אותי בחודש וחצי למבחני פיתוח שמיעה, הכתבות, הרמוניה בסיסית והרמוניה ליד המקלדת.

באקדמיה המשכתי את לימודי הפסנתר שלי אצל פרופסור יונתן זק ולימודי מתודיקה אצל פרופסור ורדי ועוד שפע מקצועות אצל בכירי המוסיקאים.

כמו כן למדתי פילוסופיה להרחבת אופקים וחידוד המחשבה.

 

לימים השתתפתי בקורס מדהים באקדמיה למוסיקה בירושלים  - עריכת מוסיקה והסברתה, עריכת תוכניות רדיו וכתיבה עיתונאית. במסגרת הקורס ערכתי תוכנית רדיו ״ הקסם הספרדי״ ששודרה בקול המוזיקה.

הקורס נערך בהנחיית מיכל זמורה כהן והרצו בו מוסיקאים,אנשי אקדמיה מתחום הספרות,האמנות והכתיבה ואנשי רדיו.

 

בהמשך פתחתי את קונסרבטוריון ״לירון״ בבת ים ששינה בהמשך את שמו ל״צליל ״ ובסופו של תהליך המשכתי את לימוד התלמידים ב״סטודיו לפסנתר אווה מלכין״.

פגשתי ועדיין פוגשת אנשים ותלמידים ותלמידות מדהימים ומיוחדים שנקשרתי אליהם מאוד

והקשר המדהים שיש לי עם תלמידים מלפני 35 שנה ולאורך הזמן מעצים אותי וגורם לי אושר גדול.

הנסיון הרב שצברתי במשך השנים, בעבודה מול אנשים וילדים מגילאים שונים מאפשר לי להתאים תוכניות אישיות לכל תלמיד ולגלות את הפוטנציאל ולמצות אותו בדרך הנכונה והקצרה ביותר וגם המהנה. התלמיד מגיע להישגים בעבודה נכונה בזמן קצר.

 

bottom of page